تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

پیغام یحیی به درویش: به عیسی نیازی ندارم| مهاجم خارجی ۵۰۰ هزار دلاری در پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۱۸۲۶۴۵
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
  • ۱
پیغام یحیی به درویش: به عیسی نیازی ندارم| مهاجم خارجی ۵۰۰ هزار دلاری در پرسپولیس؟
سرمربی پرسپولیس از موضع خود در قبال عیسی آل کثیر کوتاه نمی آید.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در روزهایی که امیدوار است عیسی آل کثیر از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکن آزاد شود تا بتواند او را دوباره به خدمت بگیرد با پیغام جدید سرمربی‌اش مواجه شده است.

در این ارتباط باخبر شدیم یحیی گل محمدی در تازه ترین اقدام به رضا درویش پیغام داده که فکر بازگرداندن عیسی را از سرش بیرون کند چرا که او به دنبال مهاجم خارجی است. 

همین مسئله باعث شده که باشگاه پرسپولیس فعلا از موضع خود در قبال برگرداندن عیسی عقب نشینی کند. هر چند همچنان نیم نگاهی به این بازیکن دارد از این جهت که درویش نمی خواهد بابت مهاجم خارجی هزینه دلاری کند.

مهاجمان جدید تحت بررسی مربیان پرسپولیس

کادرفنی پرسپولیس در روزهای اخیر بسیج شده اند تا با رایزنی های مختلف با ایجنت ها بتوانند هر چه سریع تر یک مهاجم نوک ششدانگ را به خدمت بگیرند.

تازه ترین خبر در این مورد حاکی از آن دارد نام دو مهاجم به مربیان پرسپولیس معرفی شده و گروه آنالیزور این تیم به دنبال بررسی شرایط آن‌ها هستند.

در این مورد گفتنی است که باشگاه پرسپولیس فقط تا سقف ۵۵۰هزار دلار اجازه جذب بازیکن جدید را دارد. به خاطر همین هم یحیی ترجیح داد قید جذب دروازه‌بان خارجی را بزند و بودجه اشاره شده را فقط به مهاجم نوک اختصاص دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
0
گل ممد. در خواب بینی آ ل کثیر را آنهم داری کفش هایش را واکس می زنید پیشگسوتان هم قبولت ندارند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->